FANDOM

464px-EarthLand
Země je svět, kde probíhaj vječina akcí hlavních hrdinů.

Podnebí a územíEditovat

Země je obrovský kontinent, na jehož území existuje mnoho zemí, s různými kulturami a podnebí, a to od mírné podmínky ve Fiore v extrémním mrazu jako v Ishvanu. Stejně pestrý je terén. K dispozici jsou ploché země, pouště, kaňony a hory. Četné ostrovy v různých velikostech, jezer a lesů.

RasyEditovat

Dominantnírasi Zemi jsou lidé, kteří se rozdělili dorůzných kontinentu a vybudovali velké časti měst, vesnic, Králoství. Také zvládli ovládat kouzla v té nejlepší a nejrozmanitější podobě.

Říká se že na Zemi, kdysi dávno žily draci. Měli neuvěřitelnou sílu a magickou moc. Jednoho dne však všichni zmizeli a vládu nad zemí vzali lidé. Od té doby se draci objeví v mýtech, přesto každý z jejich povahy způsobuje obrovské změny, a někdy dokonce i konec jedné éry, o čemž svědčí Acnologia, černý drak.

Kromě draků a lidí na Zemi se můžeme setkat s jinými tvory. V lesích a horách existují Wyverny a Vulkáni, někde se můžeme setkat i s vílami.

Nejnovější rasou jsou Exceedi, kteří pocházejí z paraleního světa v Edolasu. Tato rase se objavila zde poté co Mystogan je díky Animě poslal na zemi. Exceedi vypadají jako malý kočky, jsou to velice inteligentná tvorové co mají vyspělou kulturu.

MagieEditovat

Zemi se nachází magie uvnitř těla živých tvorů. U některých ras se nachází magie u všech jedinců jako třeba Vulkáni, ale u lidí to tvoří pouze 3%.

  • Caster Magic: Lídé toho typu magie si vypomáhaj zbraněma.
  • Holder Magic: Tento mág nevyužíva žádne zbraně k vypoužití magii.

Mimo těchto typu magie existují mnoho dalších typů magie jako je Ztracená magie a nebo Magické zbraně.