FANDOM

Nalezena smyčka šablon: Šablona:Infobox

Sabertooth je legálním cechem království Fiore. Po návratu ztracených členů Fairy Tail z ostrova Tenrou byl Sabertooth označován za nejsilnější cech.

Mezi členy patří dva drakobijci, Sting Eucliffe a Rogue Cheney, takzvaná dračí dvojčata.

Dále se zde setkáváme s Minervou Orlando, dcerou mistra cechu, která se vyznačuje svou nesmírnou krutostí a strachem, který v ostatních probouzí.

Dalším současným členem cechu je Rufus Lore, poněkud záhadný, devatenáctiletý muž, o jehož vynikajících schopnostech se nedá pochybovat.

Nesmíme opomenout ani další významnou tvář Sabertoothu, kterou je Orga Nanagear.

Bývalou členkou cechu byla Yukino Aguria , která ovšem byla z cechu okamžitě propuštěna po tom, co prohrála svůj souboj s Kagurou Mikazuchi na Magických hrách. Yukino se od ostatních členů Sabertoothu lišila tím, že nebyla ani zdaleka tak krutá a nepřátelská. Bohužel to vypadá na to, že nebyla ani tak silná, což byl právě důvod jejího okamžitého vyloučení.

Avšak poté, co jse ze Stinga stal nový mistr cechu, ji přijal zpátky, jelikož začali budovat Sabetrooth odznova a chtěli z neho udělat cech, kde si busou vážiť své prátele.