FANDOM

Mavis Vermilion (メイビス・ヴァーミリオン Meibisu Vāmirionje první mistr a spoluzakladatelka cechu Fairy Tail.

Mavis Mugshot

Mavis

VzhledEditovat

Mavis má velmi dlouhé zvlněné blond vlasy, které jí dosahují téměř ke kotníkům. Mavis má modré oči bez zorniček a vypadá stále jako dítě. Nosí růžový vrstvený plášť s modrými vzory a kolem krku červenou stuhu ve tvaru mašle. Mavis chodí bosá.

OsobnostEditovat

Mavis je laskavá a i po smrti chrání Fairy Tail. Je veselá a většinu času se usmívá. Mavis je také bezstarostná a bezohledná, což jsme mohli vidět, když povolila účast Jellala Fernandese za Fairy Tail, i když věděla, že byl uprchlý trestanec - hlavně když to zvýšilo šanci Fairy Tail na vítězství. Další její lehkomyslnost můžeme vidět, když dočasně předala Caně Alberoně kouzlo Fairy Glitter na soutěž MPF.

Mavis crying

Mavis pláče

Na to, že je první mistr, často ukazuje svoji dětinskou stránku, jako když prohlásila, že na Tenroujimě se nudí, a šla se podívat na Magickou Olympiádu, aby mohla podpořit Fairy Tail. V určitém směru je také lhostejná, například vůči Raven Tail. Přestože cítila něco temného, nezdála se být nijak zvlášť znepokojená. Přesto všechno má svoji vážnou stránku, kterou ukázala, když začala rozdávat rozkazy, aby přivedla Fairy Tail k vítězství.

Demon Eyes Mavis

Mavis odhodlaná vyhrát

Mavis získala přezdívku Vílí stratég, dovedla své spojence k vítězství v mnohých bitvách, díky svým neobyčejným schopnostem.

HistorieEditovat

Mavis grave

Mavisin hrob

V roce X679, jako dítě, pracovala pro cech Red Lizzard, kde uklízela, prala nebo vařila. Bylo to kvůli tomu, že její rodiče zemřeli a ona musela splatit jejich dluh cechu. I když se s ní zacházelo špatně, řekla si, že nebude plakat, protože rodiče jí vyprávěli, že víly nikdy nechodí k ufňukánkům.

Pak ale cech napadl jiný, nepřátelský cech a Mavis musela uprchnout.

O sedm let na Tenroujimu přijíždějí tři muži - Precht, Warrod Sequen a Yury Dreyar, kteří později společně s Mavis založí Fairy Tail.

Schopnosti

Navzdory tomu, že je mrtvá, může Mavis mluvit s lidmi a ukázat jim svoje astrální tělo. Vidí ho ale jen ti se značkou cechu Fairy Tail.  A díky tomu může používat i magii. Mavis také zvládá levitovat a chodit po vodě. Jako zakladatelka a mistr cechu musela být velice silná, dokonce vymyslela tři kouzla pro Fairy Tail:

Fairy Law: 

(妖精の法律, フェアリーロウ, Fearī Rō

Pokud je kouzlo vysláno na soupeře, nechá na něm nepřehlednutelný účinek. Kouzlo vypadá jako velký světelný výbuch. Zasáhne pouze ty, které jeho vysílatel vidí jako nepřátele.

FL

Fairy Glitter:

(妖精の輝き, フェアリーグリッター, Fearī Gurittā)

Toto kouzlo je velice složité; kontroluje a shromažďuje záři slunce, měsíce a hvězd. Má podobu světelného kruhu. Mavis toto kouzlo dočasně propůjčila Caně.

Fairy Glitter Summon

Fairy Sphere:

(妖精の球, フェアリースフィア, Fearī Sufia)

Vytvoří absolutní obranu proti jakýmkoliv nepřátelům. Bohužel má i vedlejší učinek - všichni, kdo jsou pod tímto kouzlem, usnou a neví, za jak dlouho se vzbudí (může trvat i 7 let). V tomto kouzle nikdo nestárne.

Fairy Sphere
Fairy Heart(妖精の心臓, フェアリーハート, Fearī Hāto) alebo aj Lumen Histoire (光の神話, ルーメン・イストワール, Rūmen Isutowāru)

Jedná se o nekonečnou zásobu magické energie, kterou tvoří samotné tělo Mavis v lakrymě. Ješte nikdy nabylo vypuštěno, i když jse o to už jednou Mistr Makarov pokoušel.

Makarov reveals Lumen Histoire

Makarov chce vypustit Lumen Histoire/ Fairy Heart