FANDOM

Lyon Bastia, nejprve představil jako Reitei Lyon, je jedním ze tří ledových mágů, stejně jako soupeř Graye Fullbustera. On byl hlavní protivník v oblouku Galuna Island a později se objeví jako člen Lamia Scale Guild.

Stejně jako Gray má špičaté oči, bíle vlasy celkem bílý obličej, nosí bilej koženej kabát tak aby bylo břicho odhaleno, šedivo-černé kalhoty a značku lamia scale má na pravé časti prsa.

Lyon vypadá jako chladný a klidný mág, ale on může také být emotivní a řídit se jeho instinkty, jako například během schůze delegátů. On bere své cíle a sny příliš vážně, toto ho vedlo k tomu ,že se pokusili zrušit kouzlo Ice Shell, které použila jeho učitelka na Delioru, protože chtěl a chce překonat svou učitelku Ur. Stejěn jako Gray má tendenci se rád slíkat.

Není známo co se stalo z jeho rodiči, ale Lyon hledal nejsilnějšího mága a tak našel Ur a přital se kni kde ho Ur trénovala.. O několik let později prochazeli ruinami městem kde zaútočila Deliora, takhle našli Graye a Ur ho vzala k sobě jako druhého žáka. O 3 roky později co Gray zaútočil na Delioru se Lyon snažil použít Ice Shell, kdy ho nakonec Ur zmrazila a sama obětovala svůj život na zastaveni Deliory. Když se Lyon vzpamatoval a zjistil že Ur je mrtvá nesnášel Graye a rozdělily se a každý šel svou cestou. O několik let pozdějš našel zamrazenou Delioru a pokoušel se jí rozpustit na ostrově Galuna .

Magické schopnosti: Lyon praktikuje variantu ledové magie, tzv. Ice Make. Na rozdíl od Graye, jehož verze je statická (což mu umožňuje vytvářet zbraně a neživé objekty), Lyonův Ice Make je Život , což znamená, že většina z jeho výtvorů jsou zvířata vyrobeny z ledu. Nicméně, Lyon ví nějaké statické metody, jako jsou Ice Make: Meč, vězení, a Geyser. Lyon také ukázal, odborné dovednosti v boji na blízko (pěsti a kopy), dost k přemoci Graye. Po vstupu do cechu Lamia Scale, on byl rychle vybrán dělat mise S-class a tim je jasné že je mág na úroni S.