FANDOM

364px-Guild in Lucy's imagination
Legální Cechy
jsou organizace všech kouzelníků, které jsou schváleny Magickou Radou. 

VládaEditovat

547px-Guild Structure
Hlavní síla a vláda v království Fiore  je král a jeho státní orgány.

Pod nimi je Magická Rada, která rozhoduje o rozhoduje o vytváření a rozpuštění čarodějných cechů. Magická Rada vytváří pravidla pro všechny čarodějné cechy. Magická Rada se skládá z velmi mocných čarodějů a čarodějek, z nichž někteří mají sílu legalizovat či rozpustit cech.

OrganizaceEditovat

Guild masters
Založený cech vždy potřebuje svého mistra, který řídí své podřízené. Konají se setkání všech cechovních mistrů z jedné oblasti, kteří si říkají své zkušenosti a vedení svého cechu. 

Cech se řídí Hierarchií. Jako první vždy patří Mistr Cechu, po něm je čaroděj třídy S, který může být na stejné magické úrovni jako mistr, a jako poslední jsou čarodějové, kterých je zpravidla nejvíce. V cechu většinou existuje spousta týmů, které se od sebe liší jak v počtu členů, tak v síle.

PostaveníEditovat

Mistr Cechu

Mistr cechu je čaroděj, který je vůdce cechu. Typičtí mistři jsou velmi silní a většinou nejsilnější čarodějové svého cechu. Někteří dokonce jsou členové Deseti Svatých Mágů. Jako hlavy svých cechů mají prakticky moc nad svými podřízenými a tak mohou rozhodovat o jejich misích. Také mají možnost vyloučit členy a nebo je oficiálně přijmout.

Čaroděj třídy S

Čaroděj třídy S je silný čaroděj, který prošel zkouškou vytvořenou mistrem cechu. Je schopen provádět mise typu S, úkoly které jsou nebezpečné a i ta nejjednodušejší chyba může stát čaroděje život. Odměny za S misi jsou velké. Celková síla všech čarodějů třídy S se může lišit podle cechu a také se může lišit počet čarodějů třídy S.

Čaroděj

Čarodějové jsou pouze uživateli magie, kteří jsou schopni provádět některé mise. Čarodějové nemůžou jít na misi typu S, jenom když na ně dohlédne čaroděj třídy S. Z čaroděje se může stát třída S jen když projde zkouškou, kterou vytvoří Mistr Cechu.

Seznam CechůEditovat

Název Status Mistr Status Symbol
Fairy Tail

Fairy Tail je nejsilnější cech v zemi Fiore. Je velmi nepopulární u Magické Rady, protože členové Fairy Tail mají destruktivní povahu. S jinými cechy (Lamia Scale, Blue Pegasus a Cait Shelter) utvořil alianci, aby mohli zničit temný cech Oración Seis. Fairy Tail ztratil své klíčové členy, ale po 7 letech se vrátili z Tenroujimy a znovu získali titul nejsilnějšího cechu díky Magické olympiádě v roce X791.                

Makarov Dreyar Aktivní Fairy Tail symbol
SaberTooth

Bývalý nejsilnější cech ve Fiore, který získal pět silných členů behěm sedmi let. SaberTooth se účastní Magické olympiády v roce X791 a umístil se na druhém místě  

Sting Eucliffe Aktivní  Sabertoth mark
Lamia Scale Kdysi byl druhý nejsilnější cech, který se spojil před 7 lety s jinými cechy, aby porazily Oración  Seis. Také se účastnil Magické olympiády v roce X791 a získal třetí místo. Ooba Babasama Aktivní Lamia Scale
Mermaid Heel Je ženský cech, který se také účastnil Magické olympiády v roce X791 umístil se na čtvrtém místě. Aktivní Mermaid Heels symbol
Blue Pegasus Spojil se s ostatními cechy, aby porazili temný cech Oración Seis. Zúčastní se Magické olympiády roku X791 a skončil pátý. Pomohli Fairy Tailu najít své klíčové členy. Bob Aktivní Blue Pegasus symbol
Quatro Cerberus

Členové tohoto cechu jsou zmámí pro svůj styl oblékání. Cech se účastnil se Magické olympiády v roce X791 a skončil šestý. Jejich mistr byl kdysi členem Fairy Tail.

Goldmine Aktivní Quatro Cerberus Symbol