FANDOM

Capricorn je nebeský duch a jeden z 12 klíčů zvířat. Je ve vlastnictví Lucy Heartfilia. Dříve ho vlastni Zoldeo, který učil Lucy a proto Capricorn patřil k temnému cechu Grimoire Heart.

Je vysoký, hubený humanoid s běžouvou kůží. Jeho kozí rysi jsou uši, kopitka velký nos, ocas kozí bradka a rohy. Má na sobě Smokingovou uniformu, která se vztahuje pouze na horní polovinu trupu. Jeho bříšní svaly jdou vidět Nosí tmavé jalhoty s bílím designem, který začíná už od pasu. Má kovový náramek kolem kažé paža u zápěstí, má dlouhé nehty.

Když byl posedlá Zoldeem, choval se klidně a měl vážné vystupování občas ukázal emoce, stejně jako ostatní kolegové jeho cechu. Poté co byl Capricon propuštěn ze Zoldeovych spárů zdá se že je docela loajální k Layle i Lucy.

Bylo prokázáno že je nebeský duch, který měl smlouvu s Laylou. Layla se rozhodla odejíst z čarodejnictvá a její klíče skončili s různími mistry, ale pokavaď se Lucy rozohodne stát se nebeskou čarodějkou tak klíče dostane ona.

Caster Magic User: Používá kouzla lidské podřízenosti, které mu dovolovalo udržet si převahu v boji.

  • prokázel velkou fyzickou zdatnost, je výjmečně rychlý a silný. Jeho útoky jsou založeny na kopancých.

  • Zbraň Jetpack: používá ho na létaní zvyšuje rychlost.