FANDOM

Kinana Regresa Luchar

Kinana se k cechu Fairy Tail přidala poměrně nedávno a moc se toho o ní neví jenom tolik že byla prokletá či co a má občas záchvaty kdy se její proměna vrací zpátky původně totiž byla hadem jedového drakobijce 2. generace Cobry(pravým jménem Erik)a jmenovala se Cubelios[Kjůbelios].Tyto záchvaty se jí vrací většinou když je ve stresu a nebo když díky vysoce vyvinutému sluchu slyší svého kamaráda Cobru(Erika).To jí potom začnou pomalu fialovět ruce a postupuje to výš k ramenům a dál.Taky u tohoto procesu mívá závratě nebo bolesti.

VzhledEditovat

Lidský vzhled:Jakožto člověk zvaný Kinana je to spíše nevýrazná dívka ale velice oblíbená.Má na krátko střižené śytě fialové vlasy,zelenkavé oči a většinou jí tvář zdobí milý úsměv.Nosí zelené tričko bez rukávů která má vzadu za krkem připevněné svázanými dá se říci stužkami a které hodně zvýrazňuje její docela obstojně velké ženské partie a k tomu nosí čistě bílou sukni dlouhou do půlky stehen.

Hadí vzhled:V podobě hada zvaného Cubelios má odhadem kolem 1-2 metrů délky a umí jí i narůst křídla a tudíž může létat.Její hadí šupiny jen tak něco neprorazí má dokonale vyvinutý sluch a na dlouhým červeným rozeklaným jazykem se jí skví dva veliké špičaté jedové zuby.Je neustále po boku svého nejlepšího přítele Cobry a je mu vždy nápomocná.Dokonce někdy slyší i jeho myšlenky a tak spolu mohou komunikovat beze slov.

Její magie není známa protože většinou pomáhá Mirajane a pracuje v cechu jako servírka.