FANDOM

Karen Lilica byla mágem, který patřil k Blue Pegasus, byla slavný nebyský mág a byvalý majitel Aries a Lokeho. Byla pravděpodobně holka Hibikiho. Byla zabita Angel z Oración Seis.

Karen má hněde oči, zelené vlasy, které si dává do modrého klobouku. Má velké prsa. Její razítko je na levé dolní časti břicha. Nosí červený Kabat s kožešinouvým límcem.

Byla nejkrásnější člen Blue Pegasusu a byla slavnou nebeskou čarodějkou. Nicméně byla velmi ješitná, o svých duchů přemýšlela jako o nástrojích a né živích bytostí. Proto jí Bob varol že se to může obrátit proti ní. Když mučila Karen Aries Loke přišel zadržet Karen a řek jí že už nestrpí todle týrání a že ve světě bude dlouho tak aby Karen zrušila snima smlouvu, Karen jí nezrušila a nevydržela být bez mise tak jednu vzala. Když se střetla s Angel tak prohrála díky tomu že Loke byl stále ve světě lidí a ona se pokusila přivolat Aries a tím byla roztrhaná na kusy.

Magické schopnosti: Celestial Magic: Karen ve své době byla známim Nebeskym mágem. Byla velice populární a mocná. Bohužel nebyla moc silná aby zavolala víc nebeských duchu.

Gold Key: Loke-Lev Aries-Beran