FANDOM

Happy
Happy je Exceed z Extalie, člen Fairy Tail a jeden z hlavních postav.

VzhledEditovat

Happy je podobný kočce, je modrý s bílím podbříškem, má modrý ocas, na konci bílý. Při použití kouzla mu narostou dvě bílá křídla. Své tetování cechu má umístěné na zádech kde má obvykle zelený baťoh. Jeho značka má zelenou barvu.

OsobnostEditovat

Happy hraje ve Fairy Tail komický charakter. Rád jí ryby a odpovída Yeah (ano). Není pochyb o tom, že žije od narození s Natsuem. Happy často Natsua napodobuje. Když jsou spolu, jsou většinou komická dvojice. Happy je bystrý a drzý, zejména k Lucy. Happy je velice chytrý, vyzná se v magii a ve světě a často vysvětluje ostatním. Je velice loajální k ostatním členům cechu. Má představu, že Lucy a Loke jsou roszomilý pár. Happy se zamiloval do Charle, která je také Exeed. Často používá výraz "Aye Sir".

HistorieEditovat

Happyho svět je Edolas, království Extalia a on je jeden z Exceed. Někdy před začátkem série byl od své matky odnesen a poslán do země Fiore. Natsu našel jeho vejce v lese na východ od města. Natsu a Lisanna se o něj starali a tak se narodil Happy.

Magické schopnostiEditovat

Aera (tsubasa): Tato schopnost mu dovoluje přičarovat si na určitou dobu křídla a létat.

Max Speed Attack: Happy letí tak rychle, jak může, a tím uděří soupeře do hlavy.