FANDOM

249936-gajeel super
Gajeel Redfox
je železný zabiják drakov aneb železný drakobijec. Je členom cechu Fairy Tail a bývalý člen Phantom Lord.

Vzhľad:Je vysoký a svlanatý zastaršujúci mladý muž . Má dĺhe čierne vlasy a oči sú malé a červeno-karmínové. Má tri jazvy na pravej paži. Tetovanie je umiestnené na ľavej paži tesne pod ramenom a je čierne. Po celej tvári má piercingy. Nosí černé bezrukavé Tuniko , biele nohavice a rukavice.

Historie: Když patřil do Phantom Lord byl nejsilnějším členem a proto také byl moc namyšleny a ostatní zrańoval a také zautočil na Fairy Tail a zmučil Levy McCarden a spol. Ale poté co se přidal k Fairy Tail chranil Levy a její společníky před Laxusem. Pro Makorova dělá zvěda a kontroluje jeho syna Ivana. Gaajel se velice změnil co přešel k Fairy Tail. Magické schopnosti: Když působil ve Phantom Lord byl mág na úrovni S. Takže je velice silný.

Magické Schopnosti:

Iron Dragon Slayer: Gaajel je drakobijec železa tím může své tělo transformovat na železné pěsti nebo pouště oheň. Dokonce pojídá železo aby zvěčil sílu.

Iron Dragon Scales (Tetsuryū no Uroko): Pokryje část svého těla železem čímž zvýší sílu v útoku a silnou obranu.

Iron Dragon Roar (Tetsuryū no Hōkō ): uvolňuje jakýsi železný plamen na nepřítele.

Iron Dragon Club (Tetsuryūkon): změní svojí ruku na železo a utočí dokonce může prodlužovat svůj útok.

Iron Dragon Sword (Tetsuryūken): svojí ruku změní na jakysi meč, nebo může taky fungovat jako motorová pila.

Iron Dragon Lance: Demon Logs (Tetsuryūsō: Kishin): nekoli železných oštěpů útočí na nepřítele.

Iron Dragon Hard Fist (Tetsuryū no Gō Ken): jednoduchý úder železem.

Karma Demon: Iron Spiral (業魔・鉄螺線形 Gōma Tetsu Rasen): Gajeel přemění svojí ruku na obrvoský vrták. Je to druhý ultimátní útok Iron Dragon.