FANDOM

Alzack Connell je čaroděj ze západu, do města Magnolia přišel jako přistěhovalec, hned nato vstoupil do cechu Fairy Tail.

VzhledEditovat

Alzak je mladý muž, průměrně vysoký s dlouhými a černými vlasy. Jeho oči jsou také černé a pravý oko je zakrytý vlasy. Po 7 letech, má Alzack vlasy krátké a nosí naušice.

Je to muž ze západu, takže je jasný že nosí kovbojské oblečení. Jeho olečení se skládá z dlouhého hnědého poncha, z tenkými proužky vysící z okrajů, vyhrnutými rukávami a pod ponchem má hnědou košily. Dále nosí Alzack roztrhané kalhoty a jednoduché boty. Vždy má po ruce kabelu s nabojemi do své pistole. Pistole má schované pod ponchem.

OsobnostEditovat

Alzack je milý a odhodlaný jedinec, který miluje sé kamarády a je schopen obětovat pro ně život, ale pokavaď jde o Biscu tak jeé schopen své přatelézradit, dívku kterou miluje. Když Evergreen Biscu nechala proměnit v kámen,tak Alzack porazil své přatelé z cechu a říkal že nikdy Laxusovi neodpustí za to že dal Evergreen tendle rozkaz.

Magické schopnostiEditovat

Guns Magic (Jūdan Mahō (Ganzu Majikku)): Tato magie se točí kolem Alzackových zbraňí vypadající jako revolvér. Alzack má dvě zbraně, když je používá společně kouzla jsou silnější. Tato magie je zavislá na magických kapslích.

  • Guns Magic: Tornado Shot (Ganzu Majikku Torunēdo Shotto): Alzack dá do svých revolvéru dvě kulky a po soupeři vyšle dvě tornáda, která se spojí v jedno velký tornádo.
  • Guns Magic: Spark Shot: Alzack útočí na více nepřatel najdenou, kteří jsou poraženi elektrickým zásahem.
  • Guns Magic: Mud Shot: Alzack vystřelí ze svého revolveru na soupeře a pod ním se objeví bahno což soupeře poškodí, ale hlavně zpomalí nebo úplně z nehybní.
  • Guns Magic: Sunlight Shot: Ze svého revolveru vystřelí velký záblesk světla.
  • Guns Magic: Blast Bullet: Svým revolverem na soupeře vystřelí hromadu magické energie