FANDOM

  • Nový Cech
  • Nový Stavba
  • Stará stavba
Fairy Tail byl nejsilnější cech v králoství Fiore. Název Fairy Tail znamená smysl pro dobrodružství a odhalování tajemství.

Lokace a DesigneEditovat

  • Aktuální
  • Bývalý
Nacházel se na jížním pobřeží králoství Fiore ve městě Magnolia. Nacházel se v jížní časti města asi 4-5 kilometrů od města, budova měla stavbu v pyramidním tvaru.

Uvnitřbyl velký jidelní sál, kde jsou dlouhé stoly nakonci jidelního sálu je bar, který je řízen Mirajane za pomocí dalších servírek. Vedle baru je tabule s misemi, tam si čaroděj mohli vybrat jakoukoliv misi za peníze. V druhém patře se nacházely mise pro čaroděje třídy S. Cech měl také Sklep.

Gajeel Redfox tuto originalní stavbu zničil, poté jí úplně zničil Jose Porla se svou stínovou magií. Makarov se proto rozhodly postavyt novou stavbu větší a hezčí. Tato budova se extravagantně lišila od té minulé. Na nádvoří byl obchod se suvenýry a kavarnou. Když se vešlo dovnitř mohlo se vidět velké podium a bar zase s tabulí s misemi. Do druhého poschodí mohli chodit i obyčejní čarodějové. Když vyjdeme zadním vchodem tak sme mohli vidět bazén.

Fairy Tail má také svou dívčí kolej Fairy Hills, která se nachází kousek od cechu. Počet pokojů je tam neomezeno a dívky tam bydlí za 100 000 jewel. Fairy Tail také vlastní svatej ostrov Tenrou.

Po uplinutí 7 letech cech byl zmenšen. Z krásné budovi se stala stará zřícenina.

HistorieEditovat

Říká se že založení cechu bylo opravdu pohádkové. Prvním mistrem a zakladatelem byla Mavis Vermilion, její hrob se nachází na posvátném ostrově Tenrou.

Fairy Tail existuje už několik desetiletí, kdy rostl a sílyl. Fairy Tail soupeřila s cechem Phantom Lord, po velké bitvěrozdrtila Phantom Lord.